✓ Gratis verzending vanaf € 45,-
✓ Voor 21:00 besteld, zelfde dag verzonden
✓ Gratis miniaturen vanaf €75.-
Image Skincare
IMAGE Skincare staat voor effectieve huidverbetering en anti-aging. Image Skincare producten bevatten een hoge concentratie natuurlijke en innovatieve ingrediënten. De missie van Image Skincare luidt dat iedereen recht heeft op een gezonde huid. En dat je dit op een zo'n eenvoudig en effectief mogelijke manier moet kunnen realiseren. Alle producten van Image Skincare bevatten anti-aging ingrediënten. Huidproblemen zoals acne, pigmentatie, rosacea of grove poriën is verleden tijd met Image Skincare
IMAGE Skincare bied een gladde en heldere huid
Iedereen heeft recht op een gezonde huid is de filosofie achter het merk IMAGE Skincare. Dat is uiteraard ook de reden Janna Robert destijds is begonnen met het ontwikkelen van goede en effectieve producten die de huid verbeteren en minder gevoelig maken voor huidveroudering en irritatie. Een van de eerste producten die ze heeft ontwikkeld is IMAGE Skincare Vital-C, speciaal voor de rosacea gevoelige huid. Nog steeds een van de bestverkopende productlijnen en heel herkenbaar door de Sinaasappel Power die niet alleen in het product zit, maar ook op de verpakking staat.
Het werken met natuurlijke en verantwoorde ingrediënten is voor Janna Robert heel belangrijk. Zuivere en biologische ingrediënten hebben haar voorkeur en het gebruik van onnatuurlijke chemische stoffen en bewaarmiddelen wordt zoveel mogelijk gemeden. De huid op een veilige manier in balans brengen zodat deze de kans krijgt om te herstellen is haar missie. Maar niet iedere huid is hetzelfde, en een crème die bij de ene persoon perfect werkt kan bij een ander irritatie veroorzaken. Een belangrijke reden voor Janna om zoveel mogelijk met professionals samen te werken. Deze professionals zijn immers in staat om de huid te beoordelen en het juiste product aan te bevelen.
Wetenschappelijk bewezen
IMAGE Skincare is gestart in een klein appartement in 2003 met de bestverkopende productlijn voor de gevoelige huid:VITAL C. Inmiddels zijn er 13 collecties ontwikkeld en heeft IMAGE Skincare vestigingen in meer dan 60 landen wereldwijd. Samen met haar man, IMAGE Skincare klinisch directeur en plastic chirurg Dr. Marc Ronert, werkt Janna nauw samen met topmedici en kennisinstituten om continu nieuwe en hoogwaardige producten en behandelingen te ontwikkelen.
Tegenwoordig is de CEO van IMAGE Skincare moeder van een tweeling, ambassadeur en internationaal spreekster over gezondheid en inspireert vrouwen over de hele wereld met haar passie en leiderschap. In 2012 werd Janna beloond met Ernst & Young Ondernemer van het Jaar Award en behoort zij sindsdien bij de top 200 CEO’s Amerika.
“To me, Skinspired represents everyone whose lives have been changed because our products have given them smooth, clear skin and a new found confidence.” - Janna Ronert, CEO IMAGE Skincare